diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych,
zarządzać uprawnieniami, dostępami i kontami użytkowników,
instalować nowy sprzęt komputerowy i oprogramowania,
sprawować stały nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu oraz usuwać awarie,
prowadzić prawidłową ewidencję oprogramowania i sprzętu komputerowego,
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
pracę w systemie jednozmianowym ( 08:00-16:00),
w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i korzystania z Karty Multisport,
Poszukiwane kompetencje
wykształcenie średnie lub wyższe – kierunek informatyka lub pokrewne: (mechatronika, elektronika),